Diensten

Business- to-Business

U wenst uw omzet te verhogen ?
U wenst meer afspraken en leads voor uw verkopers ?
U wenst rechtstreekse verkopen per telefoon ?
U heeft tijd tekort voor uw seminarie ?

  • Afspraken maken
  • Telefonische prospectie en genereren van leads
  • Telesales en rechtstreekse verkoop
  • Abonnees of deelnemers werven
  • Direct mail follow up
  • Klantenbestanden updaten
  • Klanten behouden

Business-to-Consumer

Zijn uw klanten nog tevreden?
Doet uw klant zaken met de concurrentie?
Welke punten dient u te verbeteren?
Wat willen uw klanten? Wat is voor hen belangrijk?
Heeft u verschillende klantensegmenten?

Active Call verricht voor u imago-onderzoek en studies naar de klantentevredenheid, dit zowel in Business-to-Business omgevingen, als in Business-to-Consumer omgevingen.

Dit marktonderzoek omvat een kwalitatief en een kwantitatief luik. Kwalitatief onderzoek aan de hand van diepte-interviews, panelgesprekken of focusgroepen. Kwantitatief onderzoek door middel van telefonische enquêtes en/of veldwerk.

Active Call staat in voor het bepalen van de ideale steekproef, de benchmarking en het verzamelen van de data, maar ook voor het verwerken en analyseren van deze data. We schrijven eveneens de rapporten, trekken hieruit gefundeerde conclusies en verstrekken op basis daarvan adviezen.

Customer Service

Bent u op zoek naar een verhoogde respons op uw mailings?
Bent u op zoek naar ondersteuning bij het opvangen van uw digitale communicatie?
Bent u op zoek naar een verhoogde bereikbaarheid?

  • Opvangen van calls, mails, chats: helpdesk, inside sales, overflow, dienst na verkoop, ...
  • Ondersteuning van website en/of webshop: chat, telefoon, mail
  • Technische knowhow en ondersteuning voor al uw digitale kanalen
  • Opvangen van alle digitale communicatie

Marktonderzoek

Zijn uw klanten nog tevreden?
Doet uw klant zaken met de concurrentie?
Welke punten dient u te verbeteren?
Wat willen uw klanten? Wat is voor hen belangrijk?
Heeft u verschillende klantensegmenten?

Active Call verricht voor u imago-onderzoek en studies naar de klantentevredenheid, dit zowel in Business-to-Business omgevingen, als in Business-to-Consumer omgevingen.

Dit marktonderzoek omvat een kwalitatief en een kwantitatief luik. Kwalitatief onderzoek aan de hand van diepte-interviews, panelgesprekken of focusgroepen. Kwantitatief onderzoek door middel van telefonische enquêtes en/of veldwerk.

Active Call staat in voor het bepalen van de ideale steekproef, de benchmarking en het verzamelen van de data, maar ook voor het verwerken en analyseren van deze data. We schrijven eveneens de rapporten, trekken hieruit gefundeerde conclusies en verstrekken op basis daarvan adviezen.

Rekrutering, opleiding en kwaliteitscontrole

U start met een eigen 0800 nummer?
U bent op zoek naar training voor uw medewerkers?
U start een intern callcenter?
U wil de productkennis meten van uw verkopers?

Active Call begeleidt u zowel bij de selectie en de rekrutering van personeel, als bij de opvolging, de eventuele bijsturing en de evaluatie van deze mensen. Wij zorgen voor de opleiding van uw callcenter medewerkers, supervisors en teamleaders. Kwaliteitscontrole van interne of externe callcenters, specifieke afdelingen en verkoopspunten kan gebeuren via mystery calling en mystery shopping.

Klantenmanagement

Een saai woord, maar wel heel belangrijk in elk bedrijf.
Alleen hebt u als bedrijf vaak te weinig tijd om in uw klanten te investeren. Active Call maakt tijd in uw plaats en pakt het tegelijk anders aan.

Anders in grootte

Active Call bestaat uit een klein team van 31 professionele mensen. Onze bescheiden omvang is meteen ook onze grootste troef. Zo kunnen we kort op de bal spelen en rechtstreeks overleggen met u; Zo stijgt het vertrouwen bij uw klanten over uw merk of product.

Anders in ervaring

Of onze kantoorhond er iets mee te maken heeft, weten we niet. Maar onze medewerkers voelen zich thuis bij Active Call. Daardoor is er geen of weinig verloop. De mensen die voor uw merk de telefoon opnemen, blijven dat jarenlang doen. Ze weten als geen ander waar uw bedrijf voor staat, en brengen dat zo ook in elk gesprek over.

Anders in aanpak

Sinds 1998 heeft Active Call één geheim voor een goed gesprek: luisteren. Als we goed begrijpen wat uw klanten nodig hebben of wat bij hen gevoelig ligt, kunnen we hen sneller én beter helpen. Bovendien heeft elke medewerker een eigen specialiteit. Hun expertise over uw merk of product dikt zo alleen maar aan.

Anders in toon

Het probleem van een inbellende klant? Een verkoopgesprek met een bestaande klant? Of een afspraak met een nieuwe klant? Op elk moment gaat Active Call voor de positieve noot. Simpelweg omdat we weten dat een productervaring verder gaat dan het product zelf.