Active Services is een dochteronderneming van Active Call Telemarketing.
Wij bieden administratieve ondersteuning op maat van jouw bedrijf.

 

Van een kleine zelfstandige tot een grote multinational, administratie is een belangrijk en onmisbaar onderdeel van elke firma.
Bij Active Services begrijpen we maar al te goed, dat je de eindeloze administratieve taken graag zou deleten uit je business.
Net daarom is Active Services in het leven geroepen.

Goede administratieve medewerkers zijn moeilijk te vinden en het kost bovendien tijd: een vacature uitschrijven,
eventueel een interimkantoor inschakelen, sollicitaties houden, …

Active Services heeft het voorbereidende werk voor jou gedaan.
Wij beschikken reeds over de gewenste profielen met de nodige ervaring.
Bovendien zijn zij ten allen tijde beschikbaar en dit steeds op korte en lange termijn.

 

  • We werken vanop afstand, bij jou op kantoor of  een combinatie van beiden
  • Je kan zelf kiezen wanneer en hoeveel we voor jou werken: enkele uren per week, fulltime, parttime,
    maandelijkse wederkerende opdrachten, vervanging tijdens tijdskrediet of zwangerschapsverlof, …
  • Ondersteuning tijdens piekmomenten of wanneer je even met de handen in het haar zit

 

Benieuwd naar ons voorstel op maat?
Contacteer ons geheel vrijblijvend!

Tel: 015/43.20.53
GSM: 0472/10.20.15
Mail: kelly@activeservices.be

 

  • Receptie:
    • Onthaal van bezoekers
    • Telefoontjes opvangen
    • Postverwerking
  • Algemene administratie:
    • Briefwisseling
    • Data-input, cleaning
    • Actualiseren van je database, lijsten samenstellen uit databases
    • Boeken van vervoer, verblijf, wagens op locatie
    • Presentaties maken
  • HR:
    • Personeelsadministratie
    • Ingeven van prestaties
    • Rekrutering
    • Advertenties opstellen en plaatsen
    • Opmaken van uurroosters
    • Ondersteuning bij nieuwe aanwervingen
  • Management support:
    • Agendabeheer
    • Verwerking en opvolgen van mails
    • Brieven uittypen
    • Vergaderingen voorbereiden en notuleren
  • Boekhoudkundige taken:
    • Opmaak en verzending uitgaande facturen, offertes
    • Uitvoeren van betalingen
    • Uitwerken onkostennota’s
    • Opvolgen openstaande debiteuren
  • Marketing en sales:
    • Medewerker binnendienst
    • Offertes opmaken
    • Analyses en rapporten maken
    • Opmaak van mails en brieven
    • Opmaak, nakijken en bestellen van drukwerk