Onze Services

Klantendienst

Uw klanten zijn de sleutel van het succes van uw onderneming, dus zorg goed voor hen. Active Call levert de nodige diensten om uw klanten optimaal te ondersteunen.

Telefonisch, via mail , webformulier, social media, chat , …Wij zorgen voor alle inkomende customer care-contacten: van het oplossen van problemen, klantvragen beantwoorden, bestellingen opnemen, dienst na verkoop en technische ondersteuning via eerste- of tweedelijnscontact. We hebben de nodige capaciteit, kennis en ervaring om in te staan voor uw customer service en dit via meerdere kanalen .

Telesecretariaat

Niets zo lastig voor een klant wanneer hij geen gehoor of respons krijgt ,indien hij u telefonisch of via mail wenst te bereiken.
Active Call garandeert geen onbeantwoorde oproepen .

U kan op ons rekenen voor het verzorgen van uw onthaal /receptie ,alsook permanentie tijdens uren dat u zelf niet in de mogelijkheid bent deze zelf op te vangen. Ook voor vrije beroepen waaronder artsen, tandartsen, advocaten, … bieden wij oplossingen aan voor een continue bereikbaarheid van uw patiënten of klanten .

Ook uw agendabeheer nemen wij graag voor onze rekening. Zo kan u met een gerust hart uw patiënt of klant tijdens de consultatie de aandacht geven die hij verdient, zonder gestoord te worden door soms vervelende telefoontjes die helemaal niet dringend zijn.

helpdesk

Het is niet te vermijden, soms gaat er wat mis met uw producten of diensten, of klanten begrijpen niet hoe ze deze moeten gebruiken. Active Call kan hier uw (technische) hulpverlening beheren waarbij we ons baseren op onze ervaring met complexe producten – en servicevragen .

Wij garanderen een snelle en duidelijke oplossing  wat bijdraagt tot de  tevredenheid van uw klanten.

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?

Neem contact op met ons, we luisteren graag