Onze Diensten

Outbound B2B

  • Direct mailings
  • Afspraken prospecten
  • Update database
  • Televerkoop

Outbound B2C

  • Telesales

Inbound customer service

  • Klantendienst
  • Telesecretariaat
  • Helpdesk

Onze Tools

Telefonisch

Active Call voorziet services telefonisch. We zorgen ervoor dat zowel u als uw klant tevreden is. We zullen regelmatig nagaan of onze instructies nog kloppen of dat er niets aangepast moet worden.

Voor uw klanten wordt er gezorgd dat zij tevreden zullen zijn over het gesprek. Wij geven extra informatie waar nodig en zorgen ook dat de vragen van de klant beantwoord geraken.

Chat

Via chat beschikbaar zijn? Uw klanten een mogelijkheid geven om live vragen te stellen? Dan kunnen wij dat voor u onderhouden.

Active Call kan chatgesprekken op zetten en dit natuurlijk niet alleen met de hoogste kwaliteit maar ook met de grootste veiligheid.

Social Media

Het is een feit, tegenwoordig kan je niet meer zonder. Met social media bereik je tegenwoordig sneller en vaak beter je klanten. Wij bij Active Call hebben ons verdiept in social media en kunnen dit voor u opzetten of onderhouden. Of het nu gaat om facebook, X (twitter) of andere.

Klantenmanagement

Een saai woord, maar wel heel belangrijk in elk bedrijf. Alleen hebt u als bedrijf vaak te weinig tijd om in uw klanten te investeren. Active Call maakt tijd in uw plaats en pakt het tegelijk anders aan.

Anders in ervaring

Of onze kantoorhonden er iets mee te maken heeft, weten we niet. Maar onze medewerkers voelen zich thuis bij Active Call. Daardoor is er geen of weinig verloop. De mensen die voor uw merk de telefoon opnemen, blijven dat jarenlang doen. Ze weten als geen ander waar uw bedrijf voor staat, en brengen dat zo ook in elk gesprek over.

Anders in grootte

Active Call bestaat uit een klein team van 25 professionele mensen. Onze bescheiden omvang is meteen ook onze grootste troef. Zo kunnen we kort op de bal spelen en rechtstreeks overleggen met u; Zo stijgt het vertrouwen bij uw klanten over uw merk of product.

Anders in aanpak

Sinds 1998 heeft Active Call één geheim voor een goed gesprek: luisteren. Als we goed begrijpen wat uw klanten nodig hebben of wat bij hen gevoelig ligt, kunnen we hen sneller én beter helpen. Bovendien heeft elke medewerker een eigen specialiteit. Hun expertise over uw merk of product dikt zo alleen maar aan.

Anders in toon

Het probleem van een inbellende klant? Een verkoopgesprek met een bestaande klant? Of een afspraak met een nieuwe klant? Op elk moment gaat Active Call voor de positieve noot. Simpelweg omdat we weten dat een product ervaring verder gaat dan het product zelf.

Active Services

Wij helpen u ook met administratieve taken, onze dochteronderneming Active services kan daar voor u tussenkomen. Hier helpen wij u graag verder onder het moto: Onze oplossing voor uw administratieve problemen.

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?

Neem contact op met ons, we luisteren graag